Tuesday, June 15, 2010

oh kemalangan.

macam macam da sekarang ni. mana mana je mesti nk jam. tp tak jam pon boleh accident la.
sorry la brother. bukan sengaja pon. benda da nk jadi.

Tarikh   : February 2009
Tempat : Ulu Bendul

Mak : jangan bawak laju laju la!
Saya : Kereta depan lembap la.

sampai je depan bukit depan SK Ulu Bendul, tiba tiba je "Booooooom!".
weh aku langgar toyota Unser. F....... kenapa weh? tiba tiba je orang semua stop?
BONGOK. sebelah jalan tu ade accident. tak pasal pasal aku pun accident juga?
weh sumpah aku trauma lah. tp weh aku salute uncle yg aku langgar tu. dia cakap relax
kat aku? baik doe.dia cakap siap nk tolong share lg bayar half repair rosak kereta. tp 
ayah aku cakap takpe lah. (bukan gambar sebenar)

Tarikh   : June 2010
Tempat : Cheras

Lepas minum milo tin, aku igt nk  buat u turn. ntah kenapa aku mcm sgt tk sedap 
hati. then aku mcm sedar tk sedar je. aku main pusing je. pergghh. nasib baik tak 
sodok LC weh! brither tu marah aku doe.

Aku : Sorry bang!
Brother LC : kau ni reti bawak kereta ke tak?
Aku : Sorry r bang. 
Brother LC : tak kisah la kau ni org kenal mak bapak kau ke tak.nyawa org kot.
Aku : (eh dia kenal ke bapak aku?) Sorry bang. 
(aku terkejut laa.)

LC tu terus gerak. aku pun bawak slow gila weh. serius balik rumah terus diam. tidur.
mood semua da takde. nasib baik tak sodok LC tu weh. mampos aku nk bayar. da la
malas nk keje. mak aih. Syukur gila!

p/s: nyawa orang lagi penting doe dr kau nk rushing. cepat cepat pun pikir la nyawa org!

No comments:

Post a Comment